Vind zelf uw antwoord:

Product retour sturen

Online aankopen

Heb je een product gekocht via de webshop en is het niet wat je ervan had verwacht? Dan heb je de mogelijkheid om, binnen 14 dagen na ontvangst, het product zonder opgaaf van reden terug te sturen via het herroepingsrecht.

Om gebruik te maken van het herroepingsrecht dient u aan de voorwaarden te voldoen. Nadat wij het product in goede staat retour hebben ontvangen of u heeft aangetoond het product te hebben verzonden, zult u zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, het aankoopbedrag terug krijgen.

Een product stuur je binnen 14 dagen retour middels het retourformulier. Je stuurt deze via een UPS Accesspoint* aan ons retour. 

*Let op: voor de retourzending onder herroepingsrecht rekenen wij €4,95. Dit bedrag wordt verrekend met het door ons terug te storten bedrag van jouw aankoop.

Je kan er ook voor kiezen om het product om te ruilen voor een ander product.

Let op! Heb je een defect product? Meld deze dan aan voor reparatie.

Klik hier voor het retourformulier


Winkelaankopen

Ben je niet tevreden over een winkelaankoop? Bij een winkelaankoop kun je geen gebruik maken van het herroepingsrecht. Je dient ermee terug te gaan naar het filiaal van aankoop. Het filiaal beslist vervolgens of het product zal worden teruggenomen.


Defecte producten

Heb je een product dat niet meer naar behoren werkt of kapot is? Dan kun je deze aanmelden voor reparatie. Zorg ervoor dat je vooraf een back-up maakt van je bestanden en controleer of het probleem middels een recovery kan worden opgelost.


Andere klanten wilden ook weten:

Wat houdt herroepingsrecht in?

Wat is de status van mijn retour?

Alle vragen over uw bestelling retour sturen..


 

 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen
Mogelijk gemaakt door Zendesk