Vind zelf uw antwoord:

Social Media contact


In ons Helpcenter vind je oplossingen voor je problemen en antwoorden op je vragen. Kom je er niet uit, dan kan je natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

  1. De snelste weg? Typ je vraag of probleem boven in de zoekbalk
  2. Kan je het niet vinden? Geef je vraag rechtsonder bij de Help button in en stuur een e-mail of reageer via social media
  3. Wil je liever iemand spreken? Neem dan telefonisch contact met ons op

Als je een vraag, opmerking of probleem hebt is er niets zo fijn als snel geholpen worden. Daarom bieden wij de mogelijkheid om via Social Media je vraag te stellen aan één van onze medewerkers. Geen wachtrijen of muziekbandjes meer.

Tijdens de openingstijden van de servicedesk reageren we binnen 2 uur op je vraag.

    Stel je vraag via facebook
 Stel je vraag via twitter

De meeste klanten wilden weten:

  1. Hoe werkt betalen in termijnen?
  2. Hoe werkt Snelle Studenten Service?
  3. Hoe meld ik een reparatie aan?
  4. Wat is de status van mijn bestelling?
  5. Hoe lang heb ik recht op garantie?

 

 


Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen
Mogelijk gemaakt door Zendesk