Vind zelf uw antwoord:

Reparatie aanmelden winkel

Het is niet mogelijk om voor een reparatie op een Snelle Studenten Service laptop  langs te komen bij één van de Paradigit filialen. Dit komt doordat de reparatie via een speciale service wordt uitgevoerd.

Je kunt telefonisch contact met CampusShop opnemen om je product aan te melden. Wij zorgen ervoor dat je wordt doorverbonden met het reparatiecentrum. Zij zullen ervoor zorgen dat het product kosteloos wordt opgehaald en gerepareerd volgens de CampusShop voorwaarden.

Het reparatiecentrum zal ook de partij zijn die je voorziet van een leenlaptop, indien dit van toepassing is.

Als de reparatie buiten de Snelle Studenten Service valt kun je de reparatie via het retourformulier of via een Paradigit winkel aanmelden.

Let op! Lever je de laptop in bij een van de filialen? Dan vervalt de Snelle Studenten Service en dus ook het recht op een leenlaptop.


Andere klanten wilden ook weten:

Hoe meld ik een reparatie aan?

Hoe lang heb ik recht op garantie?

Alle vragen over reparaties..


 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen
Mogelijk gemaakt door Zendesk