Vind zelf uw antwoord:

Defect bij ontvangst (DOA)

Wanneer je een product hebt aangeschaft en er doet zich direct na aanschaf een defect voor, dan heb je recht op een zogenoemde DOA-regeling. Het product kun je dan binnen 7 dagen na aanschaf aanmelden via het RMA formulier. Het product wordt vervolgens bij binnenkomst gecontroleerd en wanneer het defect bevonden is wordt het direct omgeruild voor een nieuwe.
Let op: het product moet binnen de garantievoorwaarden defect zijn en met de originele verpakking ontvangen zijn. Indien wij het originele verpakking niet ontvangen, brengen wij 10% van het aankoopbedrag in rekening voor repackingsfee.

Let op! Het product moet binnen de garantievoorwaarden defect zijn. Daarnaast kan er geen directe omruiling plaatsvinden op voor jou speciaal gebouwde systemen, deze zullen worden gerepareerd.


Andere klanten wilden ook weten:

Hoe meld ik een reparatie aan?

Hoe lang heb ik recht op garantie?

Alle vragen over reparaties..


 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen
Mogelijk gemaakt door Zendesk