Vind zelf uw antwoord:

Status reparatie of retour

Wanneer je het product naar ons opstuurt duurt het even voor deze bij ons binnenkomt. Je ontvangt een bericht van ontvangst zodra wij het product in behandeling nemen. In dit bericht wordt je reparatienummer vermeld.

Via de Serviceportal kun je de status van je retour en reparatie volgen.

Portal: http://serviceportal.campusshop.nl

Hier wordt tevens aangegeven wat je kunt verwachten over de duur van de afhandeling.

De status van een Snelle Studenten Service reparatie kun je niet online volgen maar wordt binnen de gemaakte afspraken gerepareerd. Als je hier vragen over hebt kunt je contact opnemen met de servicedesk.

Let op! Het kan zijn dat de portal je postcode niet herkent. Dit kan worden verholpen door een spatie tussen de cijfers en letters te zetten of deze juist weg te halen. 


Andere klanten wilden ook weten:

Hoe lang duurt een reparatie?

Kan ik aanspraak maken op de garantie?

Alle vragen over reparaties.


 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen
Mogelijk gemaakt door Zendesk