Vind zelf uw antwoord:

Chat met ons


In ons Helpcenter vind je oplossingen voor je problemen en antwoorden op je vragen. Kom je er niet uit, dan kan je natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

  1. De snelste weg? Typ je vraag of probleem boven in de zoekbalk
  2. Kan je het niet vinden? Chat rechtstreeks met onze klantenservice of stuur een e-mail of reageer via social media
  3. Wil je liever iemand spreken? Neem dan telefonisch contact met ons op

De meeste klanten wilden weten:

  1. Hoe werkt betalen in termijnen?
  2. Hoe werkt Snelle Studenten Service?
  3. Hoe meld ik een reparatie aan?
  4. Wat is de status van mijn bestelling?
  5. Hoe lang heb ik recht op garantie?

Als je een vraag, opmerking of probleem hebt is er niets zo fijn als direct geholpen worden. Daarom bieden wij de mogelijkheid om direct te chatten met één van onze medewerkers. Geen wachtrijen of muziekbandjes meer.

Via de chatknop linksonder in je scherm kunt je direct chatten met een medewerker. De chat is beschikbaar tijdens de openingstijden van de servicedesk.

Let op! Mocht door drukte de chat tijdelijk niet beschikbaar zijn stuur ons dan een e-mail. De chatknop is dan ook niet zichtbaar.

Wist je dat 85% van de vragen van onze klanten via de Help button (rechtsonder) beantwoord worden?


Stel je vraag via Social Media, tijdens de openingstijden van de servicedesk reageren we binnen 2 uur op je vraag.

 CampusShop @Facebook Stel je vraag via facebook  CampusShop @Twitter Stel je vraag via twitter

 

 


Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen
Mogelijk gemaakt door Zendesk