Vind zelf uw antwoord:

Reparatie aanmelden

Snelle Studenten Service laptop reparatie aanmelden

Voor laptops inclusief Snelle Studenten Service gelden de speciale voorwaarden. Om gebruik te maken van de Snelle Studenten Service voorwaarden dien je de reparatie van je laptop telefonisch aan te melden via onze servicedesk. Dit kan niet in de Paradigit winkels.

Voor het aanmelden van een reparatie hebben wij het serienummer van de laptop nodig.

Let op! Controleer altijd voordat je belt of het defect binnen de garantiebepaling valt. Het is raadzaam altijd een back-up van je bestanden te maken en een recovery uit te voeren alvorens het product ter reparatie aan te melden. Dit om softwareproblemen uit te kunnen sluiten en data verlies te voorkomen. 

Als je het product hebt uitgebreid of onderdelen hebt vervangen dien je het product terug te brengen in de staat zoals u het heeft aangekocht om de garantie te kunnen garanderen. (b.v. geheugenuitbreiding, vervangen van de harde schijf enz.)


Telefoonnummer: 088 - 045 05 50

Het aanmelden van een Snelle Studenten Service reparatie is enkel mogelijk op werkdagen tussen 9:00 en 17:00. Houdt het serienummer en factuurnummer bij de hand!


Overige producten voor reparatie aanmelden

Voor overige producten geldt dat je deze naar ons dient op te sturen. Indien aan de juiste voorwaarden is voldaan en de klacht gegrond is, zullen wij het product kosteloos repareren. Indien reparatie niet mogelijk is wordt het product vervangen. Is hetzelfde product niet meer leverbaar, dan ontvang je een gelijkwaardig product.

Ga naar het retourformulier voor het aanmelden van een retour of een reparatie die buiten de Snelle Studenten Service valt. Je kunt deze ook via een Paradigit winkel aanmelden.

  1. Nadat je per e-mail een bevestiging van de retouraanvraag hebt ontvangen, dient het product binnen 10 werkdagen in ons bezit te zijn.
  2. De retouraanvraag dient voorzien te zijn van een duidelijke uitgebreide klachtomschrijving.
  3. Stuur het product pas retour als je van ons een e-mail met de verdere instructies hebt ontvangen. 
  4. Zorg dat het pakket goed verpakt is.
  5. De kosten en het risico voor het retour zenden zijn voor rekening van de klant.
  6. Indien de klachtomschrijving niet wordt geconstateerd en het product geheel naar behoren functioneert, kunnen de verzendkosten en eventuele onderzoekskosten in rekening worden gebracht. In dat geval word je vooraf op de hoogte gebracht.

Klik hier voor het reparatieformulier

Let op! Een defect MacBook of Chromebook of Acer laptop waar geen Snelle Studenten Service van toepassing op is meld je via het retourformulier ter reparatie aan.


Andere klanten wilden ook weten:

Wat is de status van mijn reparatie?

Hoe kan ik de schade aanmelden bij de verzekeraar?

Alle vragen over reparaties.


 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen
Mogelijk gemaakt door Zendesk