Vind zelf uw antwoord:

Klachten, suggesties of complimenten

Indien je klachten of suggesties hebt vernemen wij deze uiteraard graag. In dat geval vragen wij je contact met ons op te nemen door ons te bellen of een e-mail te sturen. Onze medewerkers nemen elke klacht uitermate serieus en je kan dan ook een snelle en accurate afhandeling verwachten, uiterlijk binnen 14 dagen.

Mocht je een klacht hebben waar je met ons niet uitkomt, dan kan je de klacht (over het product of de dienstverlening) ook indienen bij de Geschillencommissie van Thuiswinkel.org via de website www.sgc.nl. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Een compliment is uiteraard ook van harte welkom. Wij zullen ervoor zorgen dat dit compliment bij de betreffende medewerker(s) terecht komt.

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen
Mogelijk gemaakt door Zendesk